4 Νοεμβρίου 2014

If only

Γεια και χαρά σε όλους!
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας σήμερα μια σελίδα που έφτιαξα για το 7 Dots Studio...
Eίναι μια σελίδα που αγάπησα για κάποιο λόγο, ίσως λόγω της φωτογραφίας - μου φαίνεται εντελώς ονειρική και παραμυθένια.  Έχει το κάστρο των ονείρων μου, αυτό που φανταζόμουν μικρή (ξερετε, διαβάζοντας τα παραμυθάκια που αρέσουν στα κοριτσάκια, με τους πρίγκηπες και τα κάστρα)! 
Αν το συνδυάσουμε και με την αγάπη μου για τη λογοτεχνία του 19ου αιώνα, εντάξει, δεν θέλει άλλα λόγια, καταλάβατε... :)
Χρησιμοποίησα την ΥΠΕΡΟΧΗ Domestic Goddess (όσες κι αν βγουν μετά, αυτή θα είναι πάντα από τις αγαπημένες μου), με σχετικά λίγα διακοσμητικά, αλλά με το απαραίτητο χρώμα βεβαίως βεβαίως!





Ελπίζω να σας αρέσει η σελίδα μου!
Αυτά τα ολίγα για σήμερα!  Καλά να περνάτε!

5 σχόλια:

  1. Αυτη ειναι με διαφορα η καινουρια μου αγαπημενη σου! Συγχαρητηρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραμυθενια και η σύνθεση σαν τα παραμυθάκια που αγαπούσες ! Είναι τεεεεέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό είναι που φτιάχνεις όταν τρέχεις όλη μέρα και δεν έχεις έμπνευση;;; αχχχχχχχχ Είναι τρέλα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!